An De Kryger volgde haar opleiding aan de Kunsthumaniora voor Muziek en Dans in Gent, vandaag het MUDA. Voordien, tijdens en nadien volgde ze les bij zeer veel verschillende leerkrachten en dit zowel op wekelijkse basis als tijdens internationale dansstages en bijscholingen. Ze danste in heel wat producties mee en werkte ondermeer met choreograaf Martin Michel en regisseur Niek Kortekaas in NTGent voor ‘Het Oneindige Verhaal’. An was meermaals jurylid voor Kunstbende in de categorie dans. 

Ze heeft intussen 19 jaar ervaring als dansleerkracht klassiek ballet, pointes, jazz en modern. Deze hele periode is ze al actief in onze school. Tegelijkertijd gaf ze van 2014 tot 2017 ook nog les bij Dansschool Locomotion in Berlare. Ze choreografeerde voor Balletschool Diaghilev ondermeer ‘Mary Poppin’s, ‘Annie’, ‘Jungle Book’, ‘Sjakie en de chocoladefabriek’, ‘Romeo en Juliet’, 'Chicago', ‘Matilda’, en als laatst ‘Hairspray’ in 2017.

In 2018 was An choreograaf van de musical 'Annie' van OLVI-PIUS X en werkte daarvoor samen met regisseur Tijl Dauwe (Studio 100), producent Bob Jennes (Uitgezonderd. Theater!) en orkestleider Hannes Beauprez.



Canadees-Belgische choreografe die reeds 25 jaar actief is als lerares moderne en hedendaagse dans. Tijdens haar studies Musicologie aan de Universiteit van Sherbrooke (Canada), volgde zij opleiding bij diverse balletten, om nadien professioneel te dansen en de wereld rond te reizen met ‘Les Ballets Modernes du Québec'.

Vervolgens startte haar carrière als choreografe voor verscheidene academies en dansgroepen in Vlaanderen. Daarnaast geeft zij als professioneel begeleidster voor ’Opendoek’ ook vorm aan choreografie voor theater.

In 1997 richtte zij haar eigen dansgezelschap Orpheus op, een groep  dansers die op het hoogste amateurniveau presteren en intussen een hele reeks producties (zowel in hedendaagse dans, als musical en theater) op hun palmares staan hebben.



Gaëtan heeft zijn musicalopleiding gevolgd in Zuid-Frankrijk aan ‘L’ atelier de Michel Fugain‘. Sinds 1992 danst hij bij de Isabelle Becquet’s Company waar zijn carrière ook effectief van start ging. Hij danste mee in verschillende balletten van diverse Belgische en buitenlandse variété-shows.

Gaëtan nam ook deel aan talrijke grote evenementen zoals Maurice Béjart’s Boléro met Sylvie Guillem en enkele opera’s, o.a. Aïda en Carmen. Hij speelde ook mee in musicals zoals: ‘Annie get your gun!’ als solist, ‘Wild Horse’, ‘Peter Pan’, ‘Musicals from the heart 1 & 2’, ‘Saturday Night Fever’, ‘Kuifje en de Zonnetempel’ (als Dance Captain) en ‘West Side Story’ (Frank Van Laeken’s sharks).

De choreografie van de Franse versie van Studio 100’s  ‘Sneeuwwitje’ bij de Folies Bergères in Parijs werd door Gaëtan verzorgd, alsook voor internationale televisiemaatschappijen. Hij trad ook op in de Dance area Clubs overal in het buitenland tijdens de tour van MacKenzie ft. Jessy. Gaëtan: “Ik heb met mijn vak vele kansen gekregen om overal ter wereld op te treden, zelfs tot in Indië.”



Barbara startte als kleuter op onze balletschool. Ze begon eerst met kleuterballet, daarna volgde ze klassiek en jazz bij Eva Goethals en An De Kryger. Later danste ze ook nog modern hedendaags bij Marie Rondot, jazz bij Gaëtan Bruno en klassiek & pointes bij An De Kryger.

De vraag wat ze in de toekomst met dansen zou doen werd snel duidelijk toen ze enkele malen voor vervanging zorgde bij enkele jongere groepen. Barbara volgde een opleiding bij Danskant vzw om een diploma als lesgeefster in handen te hebben.

Om een zeer goede basis te hebben danste Barbara tot 2014 als leerling in onze balletschool. Ze heeft ingestaan voor voorbereidend sedert 2011 tot 2018. Sedert 2012 geeft ze  les aan onze pré-ballet groepen. Deze lessen combineert ze samen met haar job als kleuterjuf.



Margo danst al sinds haar 4 jaar. Ze is altijd al gefascineerd geweest door dans. Ze is er in haar vroege jaren mee begonnen en tot vandaag doet ze het nog altijd even graag.

Margo heeft een academisch diploma van dans behaald aan de academie voor muziek, woord en dans te Dendermonde. Naast klassiek ballet heeft ze ook jazz, modern, hiphop, waacking en breakdance gevolgd.

Tenslotte heeft ze heel wat dansstages gevolgd in zowel Antwerpen als Brugge.



Hanne startte met pré-ballet als kleuter bij balletschool Diaghilev. Sindsdien heeft ze de balletschool niet verlaten. Na een paar jaar merkte ze dat klassiek ballet niet haar ding was en veranderde ze naar jazz. Deze lessen volgde ze bij An De Kryger en de laatste jaren bij Gaëtan Bruno. Ze nam ook de lessen modern hedendaagse dans, bij Marie Rondot.

Hanne deed mee aan elk optreden van balletschool Diaghilev en kreeg de laatste jaren enkele rollen. In 2012 danste Hanne mee met het dansgezelschap van Marie Rondot, Orpheus in de voorstelling FaceDance.

Vanaf dit jaar geeft Hanne les aan jazz 2, 3 en 4 en blijft ze zelf jazz gevorderden volgen bij Gaëtan Bruno.



Op 4-jarige leeftijd begon Melanie te dansen in onze balletschool. Al snel werd het een echte passie. Ze volgde klassiek ballet, jazz en hedendaagse dans zowel in onze school als in Gent. 

Tijdens onze voorstellingen nam ze verschillende hoofdrollen voor haar rekening zoals Annie in ‘Annie’ en Romeo in ‘Romeo and Juliet’. 

Ze danste ook mee in producties van Orpheus –het dansgezelschap van Marie Rondot- en volgde de internationale dansstages van Fedes (Brugge) en Studio Arabesque (Antwerpen). 

Melanie deelt nu haar passie en enthousiasme voor dans in de lessen pointes en jazz 1. Ze blijft zelf nog wekelijks lessen volgen om zichzelf blijvend uit te dagen en te verbeteren.  



Kay-Leigh starte op 5 jarige leeftijd met dansen en had nadien de dansmicrobe goed te pakken. Ze bleef steeds dansen en maakte kennis met tal van stijlen zoals klassiek ballet, moderne dans, jazz dans, hiphop, house,... 

In 2013 behaalde Kay-Leigh aan de academie voor muziek, woord en dans in Dendermonde haar academisch diploma van dans. Om haar passie voor klassieke dans verder te verdiepen volgt ze sinds vorig jaar ook pointes bij Melanie Van Hecke.



Als kleuter had Lynn de dansmicrobe reeds stevig te pakken. Wanneer ze voor de keuze kwam te staan om in de competitiewereld van het turnen te stappen of te blijven dansen, was de keuze snel gemaakt. Sinds haar 4 jaar is ze onafgebroken blijven dansen. Ze volgde bij Diaghilev zowel hedendaags, jazz, klassiek ballet als pointes. 

Tijdens de optredens mocht ze ook enkele rollen voor haar rekening nemen zoals Bulstronk in ‘Matilda’ en Seaweed in ‘Hairspray’.

Vorig jaar nam Lynn afscheid van Diaghilev omdat ze in Gent ging studeren. Daar bleef ze actief door jazz te volgen bij Gwen Hamerlijnck en hiphop bij Jipé

Nu keert ze terug naar de balletschool om klassiek voorbereidend en klassiek 2 te geven. Daarnaast blijft ze jazz in Gent volgen en gaat ze opnieuw de draad opnemen bij An De Kryger om haar ballettechniek te blijven verbeteren.